• Ljubljanska cesta 70, 1230 Domžale, Slovenija
  • 01/72 48 300
  • info@vrtec-domzale.si
    Ne spreglejte!
    Javni razpis za vpis novincev v vrtec za šolsko leto 2023-2024.
Vrtec Domžale
  • Vpis / izpis
    • Javni razpis za vpis novincev v vrtec za šolsko leto 2023-2024
    • Cene programov
    • Kontakt
  • Dejavnosti
  • E-vrtec
    • Poletne igrarije
    • Igrajmo se vrtec
    • E-vsebine za otroke
    • Svetovalnica za starše
    • E-galerija
  • Starši
    • Svetovanje in vzgoja
      • Svetovalna služba
      • Uvajalno obdobje
      • Pravilnik o nasilju
      • Kontakt
    • Prehrana in zdravje
      • Jedilnik
      • Prehranske smernice
      • Zdrava prehrana v predšolskem obdobju
      • Zeleni ponedeljek
      • Prioritete zdravega prehranjevanja
      • Dietna prehrana
      • Politike, ukrepi in programi
      • Kontakt
    • Zdravstveno varstvo
      • Obvestilo za starše
      • Izolacija zaradi Koronavirusa: dejavnosti za otroke
      • Higiena rok – video za otroke
      • Zdravstveno varstvo in higiena
      • Gripa
      • Zobna preventiva
      • Splošne informacije
    • Plačilo vrtca
      • Cene programov
      • Nove cene od 1. januarja 2022
      • Način uveljavljanja znižanega plačila
      • Plačilo prispevkov
      • TRAJNIK
      • Plačilo preko e-računa
      • Prejemanje položnice preko mail naslova
  • Informacije
    • Osnovne Informacije
      • Domov
      • Hišni red
      • Kodeks etičnega ravnanja
      • Politika zasebnosti
      • Zapisnik zadnje seje Sveta staršev
      • Zapisnik zadnje seje Sveta zavoda
      • Zakonske osnove
      • Cenik
    • Uporabne povezave
      • Publikacija
      • Delovni načrti
      • Analize
      • Zakonski akti
      • Hišni red
      • Izjava o dostopnosti
    • O nas
      • Predstavitev
      • Vizija
      • Enote
      • Informacije javnega značaja
      • Kontakt
  • 70 let
    • Zloženka
    • Vse najboljše
    • Publikacija Vse najboljše
    • Himna
    • Obisk hroščka Simona
    • Obisk med enotami
    • Forma viva
    • Vrtec Domžale nekoč in danes
    • Praznično popoldne
    • Razstava ob 70-letnici
  • Easistent
Uvodne besede ravnateljice Vrtca Domžale
Otroštvo je poseben čas, ki je temelj v razvoju vsakega posameznika. Vključitev otroka v vrtec je izrednega pomena za otrokov razvoj, saj otroku omogoča družbeno izkušnjo in varno okolje, kjer lahko skladno s svojimi zmožnostmi razvija svoje potenciale in oblikuje svojo osebnost v spodbudnem okolju. Družina otroku lahko nudi ljubeče okolje, toplino, prijaznost, spodbude in igrivo raziskovanje, a vrtec predstavlja neomejen nabor družbenih veščin in znanj, socializacije, ki jo lahko nudi le prijetno, pestro, spodbudno vzgojno- učno okolje v družbi vrstnikov. Prav v vrtcu otrok pridobiva mnoge veščine, izkušnje, se prilagaja, druži z vrstniki in odraslimi, spoznava svet, razvija spoštovanje in samospoštovanje, pozitivno samopodobo, individualnost, zavedanje, da smo različni, drugačni in soodvisni … na varen in njegovemu razvoju prilagojen način, pod budnim očesom strokovno usposobljenih pedagoških delavcev, ki skrbijo za otrokovo dobrobit. Razvoja možganov, ki se odvija v prvih letih življenja in vpliva na čustvovanje, spoznavni razvoj, vedenje, socializacijo, spretnosti, veščine, odnose … ne moremo nadoknaditi v poznejših obdobjih življenja, zato je ključno, da optimalno obogatimo vsak dan posebej in otroku nudimo kar se da veliko spodbud, vsebin in izkušenj.

Vrtec ima tudi dopolnilno, podporno in izobraževalno funkcijo, kot pomoč staršem pri vzgoji in razvoju otroka, saj nudi nabor strokovnih oseb in različne vrste pomoči. S pomočjo različno usposobljenih strokovnjakov, kot so vzgojiteljice predšolskih otrok, svetovalna služba, logoped, specialni pedagog in drugi strokovni sodelavci uspešno zaznavamo morebitne težave ali zamude pri razvoju otroka, pri čemer sta prav zgodnja obravnava teh otrok in takojšnja pomoč strokovnjakov nujna za njihov napredek tudi kasneje v šoli in v življenju nasploh.

Vizija Vrtca Domžale je VELIK KROG POVEZANIH ROK, kjer nas vodijo PRIJATELJSTVO, POVEZANOST, PRIPADNOST, PRIJAZNOST in POUČNOST. To so temelji, na katerih gradimo skupne vrednote, pozitivno naravnano delovno klimo in dobre odnose med vsemi udeleženci vzgojnega procesa.

Naj bo otroštvo iskrivo, igrivo in nepozabno. Odrasli smo tisti, ki imamo moč in znanje, da otrokom omogočimo tisto, kar najbolj potrebujejo – to je ljubeče, varno in spodbudno okolje.

Kolektiv Vrtca Domžale vam in vašim otrokom želi prijetno bivanje v naši družbi!

Kolektiv Vrtca Domžale vam in vašim otrokom želi prijetno bivanje v naši družbi!

Ravnateljica

                                                                                                    Nina Mav Hrovat

Vizija
velik krog povezanih rok
I. Splošni podatki
Naslov – sedež: Domžale, Ljubljanska cesta 70, 1230 Domžale
Telefon: Uprava 7248-300,  ravnateljica: 7248-301
Svetovalna delavka: 7248-294, fax: 7248-295
Elektronski naslov: vrtec.domzale@guest.arnes.si

Naslov spletnih strani: www.vrtec-domzale.si
JAVNI ZAVOD, USTANOVITELJ: Občina Domžale

RAVNATELJICA: Nina Mav Hrovat, mag. prof. pred. vzg., svetnica
POMOČNICA RAVNATELJICE:  Katarina Kos Juhant, dipl. vzg., svet.
POMOČNICA RAVNATELJICE:  Katja Frol Štefan, dipl. vzg., svet.
SVETOVALNA DELAVKA: Simona Tonkli Gornjak, univ. dipl. ped., Urška Dittmayer Kristan, dipl. soc. del

V VRTCU

Nina Mav Hrovat

V vrtcu se malčki živahno igrajo,

prepevajo pesmice, mnogo že znajo,

prebirajo knjige, si polnijo glave,

gradove iz kock si postavijo prave.

Igrajo se viteze, zmaje, princese,

raketa iz škatle v vesolje jih nese.

Sprehodi v naravi in razne gostije,

plavalni tečaji in pustne norčije,

vse to se nam v vrtcu kar redno dogaja,

le redko se joka, pogosto se raja …

Prijazen, zabaven in pravljičen kraj ‒

vsi radi se vračamo v vrtec nazaj.

Enote
Uprava
Domžale, Ljubljanska cesta 70
Kontakt: 01/7248-300, 051/ 307 – 543
Enota Cicidom
Vir, Šubičeva 12, Domžale
Kontakt: 01/7241-691, 030/423-790, 030/423-786
Obratovalni čas: 6.15 – 16.20
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Fani Kunavar
Enota Gaj
Roje 3, Preserje pri Radomljah
Kontakt: 030/423-768, 030/423-766, 030/423-765
Obratovalni čas: 6.00 – 17.00
Število oddelkov: 8
Vodja enote: Sonja Orešek
Enota Kekec
Radomlje, Dermastjeva 2A
Kontakt: 01/7227-105, 030/423-735
Obratovalni čas: 6.00 – 16.00
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Miranda Krištof
Enota Krtek
Ihan, Šolska ulica 3, Domžale
Kontakt: 030/423-671, 030/423-672,
030/423-673, 030/423-675 (novi del)
030/423-670 (stari del)
Obratovalni čas: 5.40 – 16.45
Število oddelkov: 11
Vodja enote: Alenka Lovšin
Enota Mlinček
Radomlje, Cesta borcev 3
Kontakt: 01/7227-180, 030/423-793
Obratovalni čas: 6.30 – 16.15
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Damjana Rode
Enota Ostržek
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
Kontakt: 01/7211-843, 030/423-756
Obratovalni čas: 6.15 – 16.30
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Tadeja Mišmaš
Enota Palček
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
Kontakt: 01/7211-843, 030/423-756
Obratovalni čas: 6.15 – 16.30
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Urška Dragar
Enota Racman
Dragomelj 180A, Domžale
Kontakt: 030/423-678
Obratovalni čas: 6.20 – 16.45
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Anamarija Kermavnar
II. Organiziranost Vrtca Domžale ter poslovalni čas in telefonske številke posameznih enot za šolsko leto 2022/2023
Enota:Število oddeklov
I. starostne skupine
Število oddeklov
II. starostne skupine
Število kombiniranih
oddelkov
Odprto
od - do
Cicidom
Vir, Šubičeva 12, Domžale
1
2106:15 - 16:20
Gaj
Roje 3, Preserje pri Radomljah
341
06:00 - 17:00
Kekec
Radomlje, Dermastjeva 2A
22-06:00 - 16:00
Krtek
Ihan, Šolska ulica 3, Domžale
56-05:40 - 16:45
Mlinček
Radomlje, Cesta borcev 3
12-06:30 - 16:15
Ostržek
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
12006:15 - 16:30
Palček
Vir, Dvoržakova 15, Domžale
45106:15 - 16:45
Racman
Dragomelj 180A, Domžale
13-06:20 - 16:45
III. Cilji predšolske vzgoje
Splošni cilji predšolske vzgoje:

  • Razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih.
  • Razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanja v skupinah.
  • Razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja.
  • Negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije in intuicije ter razvijanje neodvisnega mišljenja.
  • Spodbujanje jezikovnega razvoja in učinkovite in ustvarjalne rabe govora.
  • Posredovanje znanj z različnih področij znanosti in vsakodnevnega življenja.
  • Spodbujanje doživljanja umetniških del in umetniškega izražanja.
  • Spodbujanje telesnega in gibalnega razvoja, razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in skrbi za zdravje.
Cilji kurikuluma za vrtce so naslednji:

  • Bolj odprt in fleksibilen kurikulum v različnih programih za predšolske otroke.
  • Pestrejša in raznovrstnejša ponudba na vseh področjih dejavnosti predšolske vzgoje v vrtcih.
  • Bolj uravnotežena ponudba različnih področij in dejavnosti predšolske vzgoje v vrtcih, ki hkrati ne onemogoča poglobljenosti na določenih področjih.
  • Večje omogočanje individualnosti, drugačnosti in izbire v nasprotju s skupinsko rutino.
  • Oblikovanje razmer za večje izražanje in ozaveščanje skupinskih razlik (ne diskriminiranost glede na spol, socialno in kulturno poreklo, svetovni nazor, narodno pripadnost, telesno in duševno konstitucijo).
  • Večje upoštevanje in spoštovanje zasebnosti ter intimnosti otrok.
  • Dvig kakovosti medosebnih interakcij med otroki ter med otroki in odraslimi v vrtcu.
  • Rekonceptualizacija in reorganizacija prostora in opreme v vrtcu.
  • Večja avtonomnost in strokovna odgovornost vrtcev in njihovih strokovnih delavcev.
  • Povečanje vloge evalvacije (kritičnega vrednotenja) pri načrtovanju življenja in dela v vrtcu.
  • Izboljšanje informiranja in sodelovanja s starši.
IV. Načela uresničevanja ciljev kurikula za vrtce
  • Načelo demokratičnosti in pluralizma.
  • Načelo odprtosti kurikula, avtonomnosti ter strokovne odgovornosti vrtca in strokovnih delavcev v vrtcu.
  • Načelo enakih možnosti in upoštevanja različnosti med otroki ter načelo multikulturalizma.
  • Načelo omogočanja izbire in drugačnosti.
  • Načelo spoštovanja zasebnosti in intimnosti.
  • Načelo uravnoteženosti.
  • Načelo strokovne utemeljenosti kurikula.
  • Načelo pogojev za uvedbo novega kurikula.
  • Načelo horizontalne povezanosti.
  • Načelo vertikalne povezanosti oz. kontinuitete.
  • Načelo sodelovanja s starši.
  • Načelo sodelovanja z okoljem.
  • Načelo timskega načrtovanja in izvajanja predšolske vzgoje ter strokovnega spopolnjevanja.
  • Načelo kritičnega vrednotenja.
  • Načelo razvojno-procesnega pristopa.
  • Načelo aktivnega učenja in zagotavljanja možnosti verbalizacije in drugih načinov izražanja
V. Metode
Metoda je oblika, način ali postopek načrtnega, premišljenega dejanja, ravnanja ali mišljenja za dosego zastavljenega cilja.

Izvajanje Kurikuluma za vrtce se izvaja po sledečih metodah:

GIBANJE:
igre, učenja, razlage, demonstracije, pogovora, vodenja…

JEZIK:
igre, učenja, pogovora, opisovanja, poslušanja, pripovedovanja vzgojiteljice, pripovedovanja otrok, obnavljanja zgodbe, dramatizacije, branja vzgojiteljice, lastne aktivnosti…

UMETNOST:
igre, učenja, lastne aktivnosti, petja, pripevanja, imitacije, poslušanja, ustvarjanja, doživljanja, igranja na instrumente (male, lastne..), praktičnega dela, ustvarjanja, prikazovanja, opazovanja, prepuščanja umetnosti (glasbi), eksperimentiranja, dela z lutko, dramatizacije…

DRUŽBA:
Igre, učenja, zgleda, opazovanja, pripovedovanja, lastne aktivnosti, pogovora, delo z AV-sredstvi, primerjanja, branja, vodenja, doživljanja, občutenja…

NARAVA:
opazovanja, igre, učenja, razvrščanja, igre, lastne aktivnosti, urejanja, prirejanja, štetja, merjenja, postavljanja hipotez, poročanja, posploševanja, pogovora…

MATEMATIKA:
igre, učenja, razvrščanja, urejanja, prirejanja, štetja, merjenja, postavljanja hipotez, poročanja, dela z računalnikom, razlage, opazovanja, primerjanja…

VI. Predstavitev programov
  • Kurikulum je program za predšolske otroke v javnih vrtcih. Sprejel ga je Strokovni svet RS za splošno izobraževanje. Zajema vzgojo za vse predšolske otroke od končanega porodniškega dopusta staršev do vstopa v šolo.
  • Program izvajajo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic.
  • Načrtovanje poteka v obliki tematsko programskih sklopov, kjer je poudarjena vzporednost, skladnost in integracija med posameznimi področji dejavnosti: gibanjem, jezikom, umetnostjo, družbo, naravo, matematiko.
  • Načela predšolske vzgoje se upoštevajo pri organizaciji časa in prostora, pri izbiri dejavnosti otrok, oblik, metod in sredstev vzgojnoizobraževalnega dela, pri komunikaciji z otroki in odraslimi, pri načrtovanju in evalviranju dela in so vključena v vse elemente kurikuluma.
  • Cilji so v javnih vrtcih zakonsko obvezujočih. Globalni in operativni cilji so po posameznih dejavnostih podani v nadaljevanju Kurikula.

Glede na starostna obdobja imamo:

  • Program za otroke prvega starostnega obdobja, ki ga izvajamo v homogenih skupinah.
  • Program za otroke drugega starostnega obdobja, ki ga izvajamo v homogenih skupinah.
  • Program za otroke prvega in drugega starostnega obdobja – kombinirani oddelki.

Glede na trajanje nudimo:

  • Dnevni program traja 9 ur in se izvaja v dopoldanskem času ter zajema vzgojo, varstvo in prehrano otrok.
  • Krajši popoldanski program za najmlajše skupaj s starši eno uro tedensko za otroke, ki niso vključeni v dnevni program »Biba se igra«.
Obogatitveni programi
Obogatitveni programi so namenjeni otrokom, ki obiskujejo dnevni program v dopoldanskem času in potrebujejo še več spodbud na svojih »močnih področjih«. Otrokom in staršem nudijo dodatno možnost izbire. Program izvajajo strokovne delavke brez dodatnih doplačil staršev.

  • Od leta 2010 v Vrtcu Domžale Gledališka skupina Vrtca Domžale s predstavami za otroke.
  • Mali sonček.
  • Igre na snegu.
  • Rolanje.
  • Spretnosti vožnje s kolesom.
  • Dnevi vožnje (s skirojem, poganjalcem, triciklom).
  • Plesna dejavnost (Biba pleše, Mala biba pleše).
  • Povezani v gibanju.
  • Prometna vzgoja.
  • Delovna vzgoja.
  • Likovne ustvarjalnice.
  • Glasbene dejavnosti.
  • Kulturno dopoldne.
  • Športniki in umetniki na obisku.
  • Likovne ustvarjalnice.
  • Gibalne urice.
  • Glasbene delavnice.
  • Kulturno dopoldne.
  • Športniki in umetniki na obisku.
  • Ekošola
  • Grini
  • Medicinska sestra v vrtcu
Dodatne dejavnosti
Dopoldanske in popoldanske dopolnilne programe izvajajo strokovne delavke in zunanji sodelavci za otroke, ki so vključeni v dnevne programe, kot tudi za ostale otroke. Za vključitev otroka v te programe starši dodatno plačajo.

  • gledališki abonma,
  • plavalni tečaji,
  • tabor na kmetiji,
  • zaključni izleti,
Praznovanja
  • Praznovanje rojstnih dni otrok.
  • Teden otroka.
  • Teden športa.
  • Tradicionalni slovenski zajtrk.
  • Veseli december.
  • Pustovanje.
  • Kulturni praznik.
  • Praznovanje pomladi.
  • Fotograf
  • Zaključek šolskega leta.
Projekti
Posamezne vzgojiteljice ali enote kot celote se odločajo za projektno delo na različnih področjih in k temu pritegnejo tudi starše in druge sodelavce. Projektno delo poteka v okviru osnovnega programa, podrobnosti so objavljene na spletni strani Vrtca Domžale:

  • Mali sonček.
  • Projekti za razvijanje bralne kulture: bralnice pod krošnjami, NMSB…
  • Ekologija.
  • Zdravje v vrtcu.
  • Pravljični palček.
  • Medgeneracijsko druženje.
  • Varna mobilnost
  • Drugi projekti po posameznih enotah. (glej: www.vrtec-domzale.si)
VI. Oblike sodelovanja s starši
  • Svet staršev,
  • svet zavoda,
  • sestanki za starše,
  • pogovorne ure,
  • predavanja in delavnice za starše,
  • kotiček za starše,
  • vključevanje v vzgojno delo,
  • skupni izleti,
  • skupna praznovanja,
  • ustvarjalne delavnice,
  • športne delavnice,
  • strokovna knjižnica za starše.
Pravice staršev in otrok, določenih v mednarodnih dokumentih, ustavi in zakonih
  • Vrtec je institucija, ki mora skrbeti za uresničevanje temeljnih otrokovih pravic. V demokratični državi zastopajo otrokove pravice starši oziroma njihovi zakoniti zastopniki.
  • Otrokom, vključenim v javne vrtce, zagotavlja država možnost za optimalen razvoj ne glede na spol, socialno in kulturno poreklo, veroizpoved, narodno pripadnost, telesno in duševno konstitucijo itn.
  • Optimalen razvoj vključuje tudi možnost poglobljenega razvoja na določenem področju. Uresničevanje zahteve po enakih možnostih ni mogoče brez upoštevanja razlik in pravice do izbire ter drugačnosti, ki jo mora omogočiti organizacija življenja in dela v vrtcu.
  • Pri otrocih je to povezano z vzgojo za strpnost, solidarnost in odgovornost ter s postopnim razvijanjem kritičnega duha, osebnih odločitev in avtonomne presoje.
  • Javni vrtci so svetovnonazorsko nevtralni.
  • Starši imajo pravico do vpogleda v programe za predšolske otroke, do obveščenosti o življenju in delu v vrtcu in pravico do zaščite zasebnosti, s poudarkom na varstvu osebnih podatkov.
  • Starši imajo pravico do sodelovanja pri načrtovanju in organiziranju življenja in dela v vrtcu in skupini. Pri tem morajo upoštevati meje svojega soodločanja in ne smejo posegati v strokovno avtonomnost vrtca.
  • Ob vstopu v vrtec se staršem omogoči postopno uvajanje otroka v vrtec.
Obveznosti staršev do vrtca
Ob sprejemu otroka v vrtec morajo starši predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka. (Zakon o nalezljivih boleznih, 51. a člen, Uradni list RS, št. 33/06)

Ob sprejemu otroka v vrtec morajo starši predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka.

Starši so dolžni:

  • spoštovati sprejete dogovore in čas, ko je vrtec odprt,
  • obveščati vrtec o zdravstvenem stanju otroka in njegovih posebnostih,
  • obvestiti vrtec o otrokovi nalezljivi bolezni,
  • redno poravnavati finančne obveznosti za opravljene storitve,
  • izpolniti obrazec izpisnica 30 dni pred predvidenim izpisom otroka,
  • sporočati spremembe podatkov o bivališču, dosegljivosti na telefonsko številko in podobno,
  • starši morajo otroka primerno obleči in obuti, da bo lahko varen in sproščen pri igri na prostem,
  • starši morajo poskrbeti, da otrok ne prinaša v vrtec nevarnih in dragih predmetov ali igrač,
  • starši lahko v vrtec pripeljejo le zdravega otroka.
VII. Sodelovanje vrtca z okoljem
Vrtec sodeluje:

  • z osnovno šolo (medsebojne hospitacije in obiski),
  • s krajevnimi skupnostmi (vključevanje v različne prireditve),
  • z zdravstvenim domom – pediatri, šolsko zobno ambulanto, mentalno higienskim oddelkom,
  • s centrom za socialno delo pri reševanju socialne problematike,
  • s Knjižnico Domžale – bralni in bralno-spodbujevalni projekti,
  • s športnimi društvi – tekmovalne prireditve in predstavitve,
  • z gasilsko brigado in društvi – sodelovanje na vajah,
  • s policijsko postajo – obiski policistov,
  • s čebelarsko zvezo Slovenije – obisk čebelarja,
  • z Zvezo prijateljev mladine Domžale,
  • z domom upokojencev – obiski pri oskrbovancih,
  • s KD Franca Bernika – abonma.

Obiskujemo tudi galerije, muzeje, razstave, glasbeno šolo, ipd.

Naslov publikacije: Vrtec Domžale

Ljubljanska cesta 70,
1230 Domžale, Slovenija

tel: 01/72 48 300

fax: 01/72 48 295

vrtec.domzale@guest.arnes.si

info@vrtec-domzale.si

O nas

Dalmatian hello to amazing the rmre flung as thanks a bmantaalt to under emursive ksome the and one bald.

  • Dalmatian hello rveli toazing
  • Bmantaalt to oseir underursi

Uporabne povezave

  • Foreign Policy
  • Health Care
  • Immegration
  • National Issues
  • Kontakt

Zadnje aktivnosti

Zadnje novice

  • Gledališča Kamišibaj, glasbena pravlj

Copyright © 2017, vrtec-domzale.si. Vse pravice pridržane.