• Ljubljanska cesta 70, 1230 Domžale, Slovenija
  • 01/72 48 300
  • info@vrtec-domzale.si
Ne spreglejte
Vrtec Domžale
  • Vpis / izpis
    • Vpis/ izpis otrok v vrtec
    • Cene programov
    • Kontakt
  • Dejavnosti
  • E-vrtec
    • Igrajmo se vrtec
    • E-vsebine za otroke
    • Svetovalnica za starše
    • E-galerija
  • Starši
    • Svetovanje in vzgoja
      • Svetovalna služba
      • Uvajalno obdobje
      • Pravilnik o nasilju
      • Kontakt
    • Prehrana in zdravje
      • Jedilnik
      • Prehranske smernice
      • Zdrava prehrana v predšolskem obdobju
      • Zeleni ponedeljek
      • Prioritete zdravega prehranjevanja
      • Dietna prehrana
      • Politike, ukrepi in programi
      • Kontakt
    • Zdravstveno varstvo
      • Zdravstvena rezervacija – obvestilo in vloga
      • Higiena rok – video za otroke
      • Zdravstveno varstvo in higiena
      • Gripa
      • Zobna preventiva
      • Splošne informacije
      • Vključenost otrok v vrtec glede na njihovo zdravstveno stanje – strokovne smernice
    • Plačilo vrtca
      • Cene programov
      • Nove cene od 1. junij 2025
      • Način uveljavljanja znižanega plačila
      • Plačilo prispevkov
      • TRAJNIK
      • Plačilo preko e-računa
      • Prejemanje položnice preko mail naslova
  • Informacije
    • Osnovne Informacije
      • Domov
      • Hišni red
      • Požarni red
      • Kodeks etičnega ravnanja
      • Politika zasebnosti
      • Zapisnik zadnje seje Sveta staršev
      • Zapisnik zadnje seje Sveta zavoda
      • Zakonske osnove
      • Cenik
      • Uporaba prostorov
    • Uporabne povezave
      • Publikacija
      • Delovni načrti
      • Analize
      • Zakonski akti
      • Hišni red
      • Izjava o dostopnosti
    • O nas
      • Predstavitev
      • Vizija
      • Enote
      • Informacije javnega značaja
      • Kontakt
  • 70 let
    • Zloženka
    • Vse najboljše
    • Publikacija Vse najboljše
    • Himna
    • Obisk hroščka Simona
    • Obisk med enotami
    • Forma viva
    • Vrtec Domžale nekoč in danes
    • Praznično popoldne
    • Razstava ob 70-letnici
  • Easistent
Uvodne besede ravnateljice Vrtca Domžale
Vzgoja je v vseh kulturah sveta, odraz vrednot, blaginje in pogleda na človeka v družbi. Umestitev otroka vanjo, predstavlja odnos družbe do posameznika. Odrasli smo tisti, ki skrbimo za otroštvo, ki naj bo varno, zdravo in srečno.

Naša vizija je vzgojiti otroke, da postanejo samostojni, radovedni, razmišljujoči, s prebujeno ustvarjalnostjo, razvitimi spretnostmi in drugimi osebnostnimi lastnostmi. Da bodo otroci sočutni, strpni in samozavestni, jim zagotavljamo okolje, kjer se bodo čutili varne, dobrodošle in sprejete. Zaposleni v našem vrtcu so profesionalci s srcem, ki skrbijo za visokokakovostno vzgojo – celostno vzgojo za življenje. Vzgojiteljeva integriteta sloni na profesionalnosti in strokovnemu znanju – posodabljanje znanja, usvajanje novih metod dela, uporaba različnih (tudi novih) pripomočkov in prenos znanj sodelavcem in staršem (v korist otrok).
Naš moto je: Vzgoja za življenje skozi igro in učenje.

Cilje uresničujemo z vsebinami in aktivnostmi, primernimi stopnji otrokovega razvoja, in jih izvajamo na vseh področjih Kurikula za vrtce, ki zajemajo gibanje, jezik, umetnost, družbo, naravo in matematiko.
V vrtcu se preko igre učimo komunikacije, znanj in veščin. Preko igre pridobivamo pogum, veselje, prijatelje, samospoštovanje, delovne navade….

Izvajamo pestro izbiro dopoldanskih obogatitvenih dejavnosti, kot so redna tedenska plesna dejavnost »Biba pleše«, gibalne spretnosti otroci razvijajo z učenjem rolanja, kolesarjenja, vožnje s skirojem, vztrajne hoje, spretnosti z žogo…, imamo pestro izbiro različnih oblik bogatenja slovenskega jezika, spoznavamo in negujemo okolje, smo aktivni v projektu Ekošola, delamo poskuse, sadimo in sejemo, otroci pridobivajo delovne navade, spoznavajo nove igre, se umetniško izražajo…

Staršem nudimo strokovno podporo, pomoč in svetovanje pri vzgoji, vzgojnih težavah in zagotavljamo pomoči družinam in otrokom s posebnimi potrebami (sodelovanje z različnimi institucijami). Vabimo jih, da se pridružijo predavanjem, delavnicam, izletom, nastopom, gledališkim predstavam, športnim aktivnostim ipd.…

Kolektiv Vrtca Domžale želi otrokom in njihovim staršem prijetno bivanje med nami.

Kolektiv Vrtca Domžale vam in vašim otrokom želi prijetno bivanje v naši družbi!

Ravnateljica

                                                                                                    Nina Mav Hrovat

Vizija
vzgoja za življenje skozi igro in učenje
I. Splošni podatki
Naslov – sedež: Domžale, Ljubljanska cesta 70, 1230 Domžale
Telefon: Uprava 7248-300,  ravnateljica: 7248-301
Svetovalna delavka: 7248-294, fax: 7248-295
Elektronski naslov: vrtec.domzale@guest.arnes.si

Naslov spletnih strani: www.vrtec-domzale.si
JAVNI ZAVOD, USTANOVITELJ: Občina Domžale

RAVNATELJICA: Nina Mav Hrovat, mag. prof. pred. vzg., svetnica
POMOČNICA RAVNATELJICE:  Katarina Kos Juhant, dipl. vzg., svet.
POMOČNICA RAVNATELJICE:  Katja Frol Štefan, dipl. vzg., svet.
SVETOVALNA DELAVKA: Branka Borjanić, univ. dipl. ped., Urška Dittmayer Kristan, dipl. soc. del

V VRTCU

Nina Mav Hrovat

V vrtcu se malčki živahno igrajo,

prepevajo pesmice, mnogo že znajo,

prebirajo knjige, si polnijo glave,

gradove iz kock si postavijo prave.

Igrajo se viteze, zmaje, princese,

raketa iz škatle v vesolje jih nese.

Sprehodi v naravi in razne gostije,

plavalni tečaji in pustne norčije,

vse to se nam v vrtcu kar redno dogaja,

le redko se joka, pogosto se raja …

Prijazen, zabaven in pravljičen kraj ‒

vsi radi se vračamo v vrtec nazaj.

Enote
Uprava
Domžale, Ljubljanska cesta 70
Kontakt: 01/7248-300, 051/ 307 – 543
Enota Cicidom
Vir, Šubičeva 12, Domžale
Kontakt: 01/7241-691, 030/423-790, 030/423-786
Obratovalni čas: 6.15 – 16.00
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Mateja Vuk
Enota Gaj
Roje 3, Preserje pri Radomljah
Kontakt: 030/423-768, 030/423-766, 030/423-765
Obratovalni čas: 6.00 – 16.30
Število oddelkov: 8
Vodja enote: Špela Zemljič Kociper
Enota Kekec
Radomlje, Dermastjeva 2A
Kontakt: 01/7227-105, 030/423-735
Obratovalni čas: 6.00 – 16.00
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Jana Ljubi
Enota Krtek
Ihan, Šolska ulica 3, Domžale
Kontakt: 030/423-671, 030/423-672,
030/423-673, 030/423-675 (novi del)
030/423-670 (stari del)
Obratovalni čas: 5.40 – 16.45
Število oddelkov: 11
Vodja enote: Alenka Lovšin
Enota Mlinček
Radomlje, Cesta borcev 3
Kontakt: 01/7227-180, 030/423-793
Obratovalni čas: 6.30 – 16.00
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Damjana Rode
Enota Ostržek
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
Kontakt: 01/7211-843, 030/423-756
Obratovalni čas: 6.15 – 16.00
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Saša Šinkovec
Enota Palček
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
Kontakt: 01/7211-843, 030/423-756
Obratovalni čas: 6.15 – 16.45
Število oddelkov: 3
Vodja enote: Anita Kern
Enota Racman
Dragomelj 180A, Domžale
Kontakt: 030/423-678
Obratovalni čas: 6.20 – 16.15
Število oddelkov: 4
Vodja enote: Urška Baloh
II. Organiziranost Vrtca Domžale ter poslovalni čas in telefonske številke posameznih enot za šolsko leto 2025/2026
Enota:Število oddeklov
I. starostne skupine
Število oddeklov
II. starostne skupine
Število kombiniranih
oddelkov
Odprto
od - do
Cicidom
Vir, Šubičeva 12, Domžale
22006:15 - 16:00
Gaj
Roje 3, Preserje pri Radomljah
44006:00 - 16:30
Kekec
Radomlje, Dermastjeva 2A
12106:00 - 16:00
Krtek
Ihan, Šolska ulica 3, Domžale
56005:40 - 16:45
Mlinček
Radomlje, Cesta borcev 3
12006:30 - 16:00
Ostržek
Rodica, Kettejeva 12A, Domžale
11106:15 - 16:00
Palček
Vir, Dvoržakova 15, Domžale
46006:15 - 16:45
Racman
Dragomelj 180A, Domžale
12106:20 - 16:15
III. Cilji predšolske vzgoje
Splošni cilji predšolske vzgoje:

  • Razvijanje sposobnosti razumevanja in sprejemanja sebe in drugih.
  • Razvijanje sposobnosti za dogovarjanje, upoštevanje različnosti in sodelovanja v skupinah.
  • Razvijanje sposobnosti prepoznavanja čustev in spodbujanje čustvenega doživljanja in izražanja.
  • Negovanje radovednosti, raziskovalnega duha, domišljije in intuicije ter razvijanje neodvisnega mišljenja.
  • Spodbujanje jezikovnega razvoja in učinkovite in ustvarjalne rabe govora.
  • Posredovanje znanj z različnih področij znanosti in vsakodnevnega življenja.
  • Spodbujanje doživljanja umetniških del in umetniškega izražanja.
  • Spodbujanje telesnega in gibalnega razvoja, razvijanje samostojnosti pri higienskih navadah in skrbi za zdravje.
Cilji kurikuluma za vrtce so naslednji:

  • Vsem otrokom zagotavljati okolje za dobro počutje, čustveno varno navezanost ter ustrezne pogoje in spodbude za celovit razvoj, pridobivanje novih izkušenj, spretnosti in znanja.
  • Otrokom omogočati pogoste in kakovostne medsebojne socialne odnose, delovanje v skupini in družbi ter spodbujati razvoj samozavedanja in empatije, socialnega razumevanja, spretnosti sporazumevanja in pogovarjanja ter sodelovanja.
  • Pri otrocih spodbujati oblikovanje temeljnih družbenih norm in vrednot, kot so človekove pravice in dolžnosti, enakost, svoboda, strpnost, odgovornost do sebe, drugih živih bitij in okolja, spoštovanje dogovorjenih pravil.
  • Otrokom zagotavljati pogoje za ozaveščanje o individualnih in skupinskih razlikah in njihovo izražanje glede na spol, socialno, ekonomsko in kulturno ozadje, svetovni nazor, narodno in jezikovno pripadnost, posebnosti v razvoju.
  • Omogočati razvojno inovativno, fleksibilno in uravnoteženo izvedbo dejavnosti kurikuluma za vrtce v različnih programih za predšolske otroke.
  • Vzgojiteljicam omogočati uporabo različnih metod, pristopov in vsebin za spodbujanje razvoja in učenja otrok, upoštevajoč razvojne značilnosti in potrebe različno starih otrok, spoznanja vzgojno-izobraževalnih ter drugih znanstvenih ved, s posebnim poudarkom na otroški igri.
  • Vzgojiteljicam omogočati avtonomno in strokovno odgovorno delo v vrtcu, ki naj temelji na samoevalvaciji.
  • Razumeti čas in prostor kot dva ključna elementa kurikuluma, ki otroku omogočata varnost, izbiro, individualno izražanje in tudi možnost umika.
  • Vzpostavljati kakovostno, sistematično in sprotno informiranje staršev v vrtec vključenih otrok, sodelovanje s starši pri načrtovanju in izvajanju posameznih dejavnosti v vrtcu, v korist otrok in upoštevajoč strokovno avtonomijo vrtca.
IV. Načela uresničevanja ciljev kurikula za vrtce
  • Načelo zagotavljanja otrokove vključenosti in možnosti za učenje na različnih področjih dejavnosti.
  • Načelo spodbujanja komunikacije, različnih načinov izražanja ter govorno-jezikovnega razvoja.
  • Načelo zagotavljanja enakih možnosti, prepoznavanja in upoštevanja različnosti med otroki in družinami, inkluzije in medkulturnosti.
  • Načelo sistematičnega vzgajanja za temeljne družbene norme in vrednote.
  • Načelo odprtosti kurikuluma, avtonomnosti in strokovne odgovornosti.
  • Načelo uravnoteženosti in usklajenosti ter možnosti izbire.
  • Načelo strokovne utemeljenosti kurikuluma.
  • Načelo razvojno-procesnega pristopa.
  • Načelo horizontalne in vertikalne povezanosti.
  • Načelo sodelovanja s starši.
  • Načelo sodelovanja z okoljem.
  • Načelo timskega pristopa.
  • Načelo trajnostnega razvoja.
  • Načelo nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja.
V. Metode
Metoda je oblika, način ali postopek načrtnega, premišljenega dejanja, ravnanja ali mišljenja za dosego zastavljenega cilja.

Izvajanje Kurikuluma za vrtce se izvaja po sledečih metodah:

GIBANJE:
igre, učenja, razlage, demonstracije, pogovora, vodenja…

JEZIK:
igre, učenja, pogovora, opisovanja, poslušanja, pripovedovanja vzgojiteljice, pripovedovanja otrok, obnavljanja zgodbe, dramatizacije, branja vzgojiteljice, lastne aktivnosti…

UMETNOST:
igre, učenja, lastne aktivnosti, petja, pripevanja, imitacije, poslušanja, ustvarjanja, doživljanja, igranja na instrumente (male, lastne..), praktičnega dela, ustvarjanja, prikazovanja, opazovanja, prepuščanja umetnosti (glasbi), eksperimentiranja, dela z lutko, dramatizacije…

DRUŽBA:
Igre, učenja, zgleda, opazovanja, pripovedovanja, lastne aktivnosti, pogovora, delo z AV-sredstvi, primerjanja, branja, vodenja, doživljanja, občutenja…

NARAVA:
opazovanja, igre, učenja, razvrščanja, igre, lastne aktivnosti, urejanja, prirejanja, štetja, merjenja, postavljanja hipotez, poročanja, posploševanja, pogovora…

MATEMATIKA:
igre, učenja, razvrščanja, urejanja, prirejanja, štetja, merjenja, postavljanja hipotez, poročanja, dela z računalnikom, razlage, opazovanja, primerjanja…

VI. Predstavitev programov
  • Kurikulum je program za predšolske otroke v javnih vrtcih. Sprejel ga je Strokovni svet RS za splošno izobraževanje. Zajema vzgojo za vse predšolske otroke od končanega porodniškega dopusta staršev do vstopa v šolo.
  • Program izvajajo vzgojiteljice in pomočnice vzgojiteljic.
  • Načrtovanje poteka v obliki tematsko programskih sklopov, kjer je poudarjena vzporednost, skladnost in integracija med posameznimi področji dejavnosti: gibanjem, jezikom, umetnostjo, družbo, naravo, matematiko.
  • Načela predšolske vzgoje se upoštevajo pri organizaciji časa in prostora, pri izbiri dejavnosti otrok, oblik, metod in sredstev vzgojnoizobraževalnega dela, pri komunikaciji z otroki in odraslimi, pri načrtovanju in evalviranju dela in so vključena v vse elemente kurikuluma.
  • Cilji so v javnih vrtcih zakonsko obvezujočih. Globalni in operativni cilji so po posameznih dejavnostih podani v nadaljevanju Kurikula.

Glede na starostna obdobja imamo:

  • Program za otroke prvega starostnega obdobja, ki ga izvajamo v homogenih skupinah.
  • Program za otroke drugega starostnega obdobja, ki ga izvajamo v homogenih skupinah.
  • Program za otroke prvega in drugega starostnega obdobja – kombinirani oddelki.

Glede na trajanje nudimo:

  • Dnevni program traja 9 ur in se izvaja v dopoldanskem času ter zajema vzgojo, varstvo in prehrano otrok.
Obogatitveni programi
Obogatitveni programi so namenjeni otrokom, ki obiskujejo dnevni program v dopoldanskem času in potrebujejo še več spodbud na svojih »močnih področjih«. Otrokom in staršem nudijo dodatno možnost izbire. Program izvajajo strokovne delavke brez dodatnih doplačil staršev.

  • Od leta 2010 v Vrtcu Domžale Gledališka skupina Vrtca Domžale s predstavami za otroke.
  • Mali sonček.
  • Igre na snegu.
  • Rolanje.
  • Spretnosti vožnje s kolesom.
  • Dnevi vožnje (s skirojem, poganjalcem, triciklom).
  • Plesna dejavnost (Biba pleše, Mala biba pleše).
  • Povezani v gibanju.
  • Prometna vzgoja.
  • Delovna vzgoja.
  • Likovne ustvarjalnice.
  • Glasbene dejavnosti.
  • Kulturno dopoldne.
  • Športniki in umetniki na obisku.
  • Likovne ustvarjalnice.
  • Gibalne urice.
  • Glasbene delavnice.
  • Kulturno dopoldne.
  • Športniki in umetniki na obisku.
  • Ekošola
  • Grini
  • Medicinska sestra v vrtcu
Dodatne dejavnosti
Dopoldanske in popoldanske dopolnilne programe izvajajo strokovne delavke in zunanji sodelavci za otroke, ki so vključeni v dnevne programe, kot tudi za ostale otroke. Za vključitev otroka v te programe starši dodatno plačajo.

  • gledališki abonma,
  • plavalni tečaji,
  • tabor na kmetiji,
  • zaključni izleti,
Praznovanja
  • Praznovanje rojstnih dni otrok.
  • Teden otroka.
  • Teden športa.
  • Tradicionalni slovenski zajtrk.
  • Veseli december.
  • Pustovanje.
  • Kulturni praznik.
  • Praznovanje pomladi.
  • Fotograf
  • Zaključek šolskega leta.
Projekti
Posamezne vzgojiteljice ali enote kot celote se odločajo za projektno delo na različnih področjih in k temu pritegnejo tudi starše in druge sodelavce. Projektno delo poteka v okviru osnovnega programa, podrobnosti so objavljene na spletni strani Vrtca Domžale:

  • Mali sonček.
  • Projekti za razvijanje bralne kulture: bralnice pod krošnjami, NMSB…
  • Ekologija.
  • Zdravje v vrtcu.
  • Pravljični palček.
  • Medgeneracijsko druženje.
  • Varna mobilnost
  • Drugi projekti po posameznih enotah. (glej: www.vrtec-domzale.si)
  • Digi.dr.
VI. Oblike sodelovanja s starši
  • Svet staršev,
  • svet zavoda,
  • sestanki za starše,
  • pogovorne ure,
  • predavanja in delavnice za starše,
  • kotiček za starše,
  • vključevanje v vzgojno delo,
  • skupni izleti,
  • skupna praznovanja,
  • ustvarjalne delavnice,
  • športne delavnice,
  • strokovna knjižnica za starše.
Pravice staršev in otrok, določenih v mednarodnih dokumentih, ustavi in zakonih
  • Vrtec je institucija, ki mora skrbeti za uresničevanje temeljnih otrokovih pravic. V demokratični državi zastopajo otrokove pravice starši oziroma njihovi zakoniti zastopniki.
  • Otrokom, vključenim v javne vrtce, zagotavlja država možnost za optimalen razvoj ne glede na spol, socialno in kulturno poreklo, veroizpoved, narodno pripadnost, telesno in duševno konstitucijo itn.
  • Optimalen razvoj vključuje tudi možnost poglobljenega razvoja na določenem področju. Uresničevanje zahteve po enakih možnostih ni mogoče brez upoštevanja razlik in pravice do izbire ter drugačnosti, ki jo mora omogočiti organizacija življenja in dela v vrtcu.
  • Pri otrocih je to povezano z vzgojo za strpnost, solidarnost in odgovornost ter s postopnim razvijanjem kritičnega duha, osebnih odločitev in avtonomne presoje.
  • Javni vrtci so svetovnonazorsko nevtralni.
  • Starši imajo pravico do vpogleda v programe za predšolske otroke, do obveščenosti o življenju in delu v vrtcu in pravico do zaščite zasebnosti, s poudarkom na varstvu osebnih podatkov.
  • Starši imajo pravico do sodelovanja pri načrtovanju in organiziranju življenja in dela v vrtcu in skupini. Pri tem morajo upoštevati meje svojega soodločanja in ne smejo posegati v strokovno avtonomnost vrtca.
  • Ob vstopu v vrtec se staršem omogoči postopno uvajanje otroka v vrtec.
Obveznosti staršev do vrtca
Ob sprejemu otroka v vrtec morajo starši predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka. (Zakon o nalezljivih boleznih, 51. a člen, Uradni list RS, št. 33/06)

Ob sprejemu otroka v vrtec morajo starši predložiti potrdilo pediatra o zdravstvenem stanju otroka.

Starši so dolžni:

  • spoštovati sprejete dogovore in čas, ko je vrtec odprt,
  • obveščati vrtec o zdravstvenem stanju otroka in njegovih posebnostih,
  • obvestiti vrtec o otrokovi nalezljivi bolezni,
  • redno poravnavati finančne obveznosti za opravljene storitve,
  • izpolniti obrazec izpisnica 30 dni pred predvidenim izpisom otroka,
  • sporočati spremembe podatkov o bivališču, dosegljivosti na telefonsko številko in podobno,
  • starši morajo otroka primerno obleči in obuti, da bo lahko varen in sproščen pri igri na prostem,
  • starši morajo poskrbeti, da otrok ne prinaša v vrtec nevarnih in dragih predmetov ali igrač,
  • starši lahko v vrtec pripeljejo le zdravega otroka.
VII. Sodelovanje vrtca z okoljem
Vrtec sodeluje:

  • z osnovno šolo (medsebojne hospitacije in obiski),
  • s krajevnimi skupnostmi (vključevanje v različne prireditve),
  • z zdravstvenim domom – pediatri, šolsko zobno ambulanto, mentalno higienskim oddelkom,
  • s centrom za socialno delo pri reševanju socialne problematike,
  • s Knjižnico Domžale – bralni in bralno-spodbujevalni projekti,
  • s športnimi društvi – tekmovalne prireditve in predstavitve,
  • z gasilsko brigado in društvi – sodelovanje na vajah,
  • s policijsko postajo – obiski policistov,
  • s čebelarsko zvezo Slovenije – obisk čebelarja,
  • z Zvezo prijateljev mladine Domžale,
  • z domom upokojencev – obiski pri oskrbovancih,
  • s KD Franca Bernika – abonma,
  • z Zavodom za šport in rekreacijo Domžale.

Obiskujemo tudi galerije, muzeje, razstave, glasbeno šolo, ipd.

Naslov publikacije: Vrtec Domžale

Ljubljanska cesta 70,
1230 Domžale, Slovenija

tel: 01/72 48 300

fax: 01/72 48 295

vrtec.domzale@guest.arnes.si

info@vrtec-domzale.si

O nas

Dalmatian hello to amazing the rmre flung as thanks a bmantaalt to under emursive ksome the and one bald.

  • Dalmatian hello rveli toazing
  • Bmantaalt to oseir underursi

Uporabne povezave

  • Foreign Policy
  • Health Care
  • Immegration
  • National Issues
  • Kontakt

Zadnje aktivnosti

Zadnje novice

  • Gledališča Kamišibaj, glasbena pravlj

Copyright © 2017, vrtec-domzale.si. Vse pravice pridržane.