• Ljubljanska cesta 70, 1230 Domžale, Slovenija
  • 01/72 48 300
  • info@vrtec-domzale.si
    Ne spreglejte!
    Javni razpis za vpis novincev v vrtec za šolsko leto 2023-2024.
    Rezultati javnega vpisa za šolsko leto 2023/24
Vrtec Domžale
  • Vpis / izpis
    • Vpis/ izpis otrok v vrtec
    • Cene programov
    • Kontakt
  • Dejavnosti
  • E-vrtec
    • Poletne igrarije
    • Igrajmo se vrtec
    • E-vsebine za otroke
    • Svetovalnica za starše
    • E-galerija
  • Starši
    • Svetovanje in vzgoja
      • Svetovalna služba
      • Uvajalno obdobje
      • Pravilnik o nasilju
      • Kontakt
    • Prehrana in zdravje
      • Jedilnik
      • Prehranske smernice
      • Zdrava prehrana v predšolskem obdobju
      • Zeleni ponedeljek
      • Prioritete zdravega prehranjevanja
      • Dietna prehrana
      • Politike, ukrepi in programi
      • Kontakt
    • Zdravstveno varstvo
      • Zdravstvena rezervacija – obvestilo in vloga
      • Izolacija zaradi Koronavirusa: dejavnosti za otroke
      • Higiena rok – video za otroke
      • Zdravstveno varstvo in higiena
      • Gripa
      • Zobna preventiva
      • Splošne informacije
    • Plačilo vrtca
      • Cene programov
      • Nove cene od 1. junija 2023
      • Način uveljavljanja znižanega plačila
      • Plačilo prispevkov
      • TRAJNIK
      • Plačilo preko e-računa
      • Prejemanje položnice preko mail naslova
  • Informacije
    • Osnovne Informacije
      • Domov
      • Hišni red
      • Kodeks etičnega ravnanja
      • Politika zasebnosti
      • Zapisnik zadnje seje Sveta staršev
      • Zapisnik zadnje seje Sveta zavoda
      • Zakonske osnove
      • Cenik
    • Uporabne povezave
      • Publikacija
      • Delovni načrti
      • Analize
      • Zakonski akti
      • Hišni red
      • Izjava o dostopnosti
    • O nas
      • Predstavitev
      • Vizija
      • Enote
      • Informacije javnega značaja
      • Kontakt
  • 70 let
    • Zloženka
    • Vse najboljše
    • Publikacija Vse najboljše
    • Himna
    • Obisk hroščka Simona
    • Obisk med enotami
    • Forma viva
    • Vrtec Domžale nekoč in danes
    • Praznično popoldne
    • Razstava ob 70-letnici
  • Easistent

Palček – Palčkovfest

  • admin
  • Loading

    Ogledov
NAČRT ZA POLETJE 2019 – 2020

PALČKOVFEST

Vsi kotički bodo na igrišču označeni z lesenimi tablami z napisi.

1. USTVARJALNI KOTIČEK

GLOBALNI CILJ:

  • Doživljanje, spoznavanje in uživanje v umetnosti

CILJI:

  • razvijanje ustvarjalnosti, umetniške predstavljivosti;
  • negovanje čutnega doživljanja, spodbujanje doživljanja, izražanja in veselja do lepote.
  • Eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi.
  • Razvijanje drobne motorike.
  • Negovanje in razvijanje individualnih ustvarjalnih potencialov v fazah zamišljanja, doživljanja in izražanja.
  • Spoznavanje novih likovnih tehnik in likovnih materialov.

DEJAVNOSTI:

  • Se izraža spontano, izbira vsebine, motive, sredstva…
  • Se igra rokuje, tipa, opazuje različne motive
  • Riše s svinčniki, kredami, ogljem…
  • Slika s prsti, dlanmi, gobicami…
  • Tiska z dlanmi, gobicami, predmeti…
  • S petjem, igranjem, poslušanjem glasbo doživlja, poustvarja in ustvarja
  • Petje, ritmično izreko spremlja z glasbili in gibanjem,
  • Si izmišlja gibe, gibalna zaporedja…
  • Riše po platnu
2. PROMET IN VARNOST

GLOBALNI CILJ:

  • Seznanjanje z varnim načinom življenja in se nauči varno ravnati v različnih okoljih v prometu

Cilj:

  • Pridobivanje spretnosti vožnje s kolesom
  • Otrok se seznanja s pravili v skupini in vrtcu in jih sooblikuje na osnovi razumevanja razlogov zanje ter s posledicami ob prekršitvi sprejetih pravil sprejemljivega vedenja
  • Otrok spoznava različnost v najrazličnejših kontekstih in dobi konkretne izkušnje o dojemanju iste stvari, dogodka, pojava itn. iz različnih perspektiv ter ob iskanju različnih rešitev in odgovorov.

DEJAVNOSTI:

  • Vožnja s poganjalci in kolesi – kolesarski poligon
  • Pogovor o varnosti
  • Pogovor o prometu
  • Spoznavanje prometnih znakov
  • Družabne igre na temo promet
  • Socialna igra »avtopralnica« in »semafor«
3. GIBALNI KOTIČEK

GLOBALNI CILJ:

  • Omogočanje in spodbujanje gibalne dejavnosti otrok

CILJI

  • Razvijanje skladnosti gibanja, sproščeno izvajanje naravnih oblik gibanja.
  • Usvajanje osnovnih načinov gibanja z žogo.
  • Razgibanje v naravi.
  • Razvijanje moči, gibljivosti, natančnosti, ravnotežja, hitrosti.
  • Spoznavanje in izvajanje različnih iger, upoštevanje pravil, spoznavanje pomena sodelovanja.
  • Razvijanje prstnih spretnosti..
  • Prijetno počutje, zavedanje telesa in ugodja.

DEJAVNOSTI:

  • Sprehodi, …
  • Različne oblike gibanj; hoja (sprehodi), tek (različne podlage)
  • skoki, valjanje, plazenje;
  • igre z žogo – hokej, nogomet, badminton, met v tarčo, podajanje…,
  • stare skakalne igre – gumitvist, zemljo krast, ristanc, polž…
  • talni pikado;
  • sproščnje, masaže z rekviziti;
  • Gibanje skozi oviro(premagovanje različnih ovir) – motorična pot, ujemi ravnotežje, pajkova mreža, gibalni poligoni, ovire z obroči, štafetne igre…
  • plezala
4. KONTRUKCIJSKI KOTIČEK

GLOBALNI CILJ:

  • Razvijanje matematičnih spretnosti

CILJI:

  • Otrok zaznava prirejanje 1-1 in prireja 1-1.
  • Otrok spoznava odnos med vzrokom in posledico.
  • Otrok išče, zaznava in uporablja različne možnosti rešitve problema.
  • Otrok spoznava prostor, njegove meje, zunanjost.
  • Otrok se seznanja z verjetnostjo dogodkov.
  • Otrok klasificira in razvršča.

DEJAVNOSTI:

  • Uporaba orodja (kotiček delavnica)
  • Sestavljanke,
  • Vstavljanke,
  • Magnetne kocke (sestavljanje po dogovorjenem načrtu)
  • Razvrščanje igrač, štetje urejenih in neurejenih reči, predmetov, oseb;
  • Igra v družabnih namiznih igrah – spomin, človek ne jezi se, sestavljanke, vstavljanke, natikanke, domino…
  • se igra s geometrijskimi telesi in liki, jih imenuje, riše
  • pletenje in premagovanje pajkove mreže – orientacija
  • opazuje vzorce v naravi, oblačilih, glasbi, jih oblikuje in ponavlja
5. KOTIČEK S PESKOVNIKOM

GLOBALNI CILJ:

  • Spoznavanje žive in nežive narave

CILJI:

  • Otrok odkriva, pridobiva izkušnje, spoznava snovi, prostor.
  • Otrok preizkuša zaznavanje različnih čutil: tip, vonj, okus, sluh in vid.

DEJAVNOSTI:

  • Spontana igra v peskovniku,
  • Odkrivanje in skrivanje skritih predmetov,
  • Grajenje tunelov, cest, mest…
6. BRANILNICE POD KROŠNJAMI

GLOBALNI CILJ:

  • Poslušanje, razumevanje in doživljanje jezika

CILJI:

  • Razvijanje verbalnih in neverbalnih komunikacijskih spretnosti;
  • poslušanje, doživljanje, razumevanje jezika;
  • spoznavanje različnih literarnih zvrsti; ob knjigi doživlja veselje, ugodje, pozitiven odnos do literature.

DEJAVNOST:

  • Pogovori o počitniških doživetjih;
  • poslušanje branja, pripovedovanja pravljic, pesmic, ugank, bibarij – tema poletje, počitnice…
  • Spoznajmo abecedo (abeceda napisana na tleh)
  • Opisovanje slik (iz pravljic)
  • pripovedovanje vzgojiteljic ob visečih ilustracijah
  • igra z glasovi
  • branje razglednic
  • pripovedovanje in prepevanje ugank, izštevanke, rim, kratkih pesmi in zgodb, jezikovne igreDnevi pripovedovalk (vzgojiteljice),
  • Otroci pripovedujejo,…
7. EKSPERIMENTALNI KOTIČEK

GLOBALNI CILJ:

  • Spoznavanje snovi, prostora, časa, zvoka in svetlobe

CILJI:

  • Doživljanje, spoznavanje narave v njeni raznolikosti in spreminjanju;
  • razvijanje naklonjenega, spoštljivega, odgovornega odnosa do žive in ne žive narave.
  • Otrok odkriva, pridobiva izkušnje, spoznava snovi, prostor.
  • Spodbujanje različnih pristopov k ohranjanju zdravja – spoznava , da mu uživanje zdrave hrane, telesne vaje in počitek pomagajo ohranjati zdravje.
  • Otrok preizkuša zaznavanje različnih čutil: tip, vonj, okus, sluh in vid.

DEJAVNOST:

Otrok:

  • Zbira materiale, snovi in predmete in jih razvrščam
  • Doživlja posamezna čutila,
  • Se igra z magneti,
  • Opazuje spremembe v daljšem obdobju,
  • Opazuje pojave na nebu,
  • Spoznava in se igra z različnimi materiali, predmeti, naravnimi in umetnimi materiali.
  • Odkriva, kako se spreminjajo materiali in njihove lastnosti,
  • Se igra z elastiko,
  • Eksperimentiranje, spoznavanje različnih materialov- les, kamen, zemlja, mivka.
  • Raziskovanje tal, drevja, rastlin, oblakov – oko-lupa, daljnogled…
  • Igra in raziskovanje z različnimi tehničnimi sredstvi – milni mehurčki
  • Čutne igrarije: vedra z različno vsebino za tipanje (mivka, kamni, školjke, blato in seno…)
8. KOTIČEK Z DOJENČKI

GLOBALNI CILJ:

  • Doživljanje vrtca kot okolja, v katerem so enake možnosti za vključevanje v dejavnosti in vsakdanje življenje

CILJ:

  • Razvijanje naklonjenega, spoštljivega in odgovornega medsebojnega odnosa.
  • Otrok ima možnosti razvijati igro s sovrstniki.
  • Otrok uživa v prijateljskih odnosih, komunicira in sodeluje pri skupnih dejavnostih
  • Otrok ima možnost razvijati sposobnosti in načine za vzpostavljanje, vzdrževanje in uživanje v prijateljskih odnosih z enim ali več otroki

DEJAVNOSTI:

  • Socialne igre,
  • Spoznavanje novega igralnega okolja in vrstnikov (Indijanski šotor);
  • spoznavanje skupinskih iger, ki temeljijo na določenih pravilih.
  • Sodelovanje pri načrtovanju, pripravi različnih dejavnosti.
  • Seznanjanje z varnim vedenjem v vrtcu, doma, v prometu, pri igri, športu.
  • Igre vlog: kuhinjski kotiček in kotiček dom, ljubkovalni kotiček z dojenčki, kotiček trgovina
9. GLASBENI KOTIČEK

GLOBALNI CILJ:

  • Doživljanje, spoznavanje, uživanje v umetnosti;

CILJI:

  • Otrok poje ob spremljavi igranja na instrumente: kitara, flavta, ksilofon, sintetizator, bobni, cajon, kalimba
  • Otrok uživa v glasbi pod krošnjami
  • razvijanje ustvarjalnosti, umetniške predstavljivosti;
  • negovanje čutnega doživljanja, spodbujanje doživljanja, izražanja in veselja do lepote.
  • Eksperimentiranje z različnimi glasbili.
  • Razvijanje drobne motorike.
  • Negovanje in razvijanje individualnih ustvarjalnih potencialov v fazah zamišljanja, doživljanja in izražanja.
  • uporaba in razvijanje spretnosti; spoznavanje, raziskovanje, eksperimentiranje z umetniškimi sredstvi (telesom, glasom, materiali, predmeti, instrumenti)

DEJAVNOSTI:

  • Petje že znanih pesmi, spoznavanje in pripevanje novih.
  • Bansi
  • Igranje na instrumente
  • Opazovanje vzg. ob igranju
  • Pripevanje
  • S petjem, igranjem, poslušanjem glasbo doživlja, poustvarja in ustvarja
  • Petje, ritmično izreko spremlja z glasbili in gibanjem,
  • Si izmišlja gibe, gibalna zaporedja…
  • Zvoki vode
10. KOTIČEK Z NARAVNIMI MATERIALI

GLOBALNI CILJ:

  • Doživljanje in spoznavanje žive in nežive narave v njeni raznolikosti, povezanosti, stalnem spreminjanju

CILJI:

  • otrok tipa, spoznava, poimenuje naravne materiale, se z njimi igra, vonja, uporablja vsa čutila, z njimi gradi, ustvarja, uporablja domišljijo
  • spodbujanje različnih pristopov k spoznavanju narave
  • Otrok razvija predstavo o tem, kdaj se je kaj zgodilo in o zaporedju dogodkov.

DEJAVNOSTI:

  • Čutne poti iz naravnih materialov
  • Naravni materiali: les, kamenčki, školjke, storži (poimenovanje, ustvarjanje)
  • igra s travo, nabiranje in igra s palicami in kamni, z listjem
  • skrivanje v grmičkih, za drevesi na igrišču
  • kotaljenje po hribu navzdol
  • opazovanje, tipanje, vonjanje, primerjanje, razvrščanje naravnih materialov,
  • sestavljanje skulptur (ograje, hiše, šotore…)

Ljubljanska cesta 70,
1230 Domžale, Slovenija

tel: 01/72 48 300

fax: 01/72 48 295

vrtec.domzale@guest.arnes.si

info@vrtec-domzale.si

O nas

Dalmatian hello to amazing the rmre flung as thanks a bmantaalt to under emursive ksome the and one bald.

  • Dalmatian hello rveli toazing
  • Bmantaalt to oseir underursi

Uporabne povezave

  • Foreign Policy
  • Health Care
  • Immegration
  • National Issues
  • Kontakt

Zadnje aktivnosti

Zadnje novice

  • Gledališča Kamišibaj, glasbena pravlj

Copyright © 2017, vrtec-domzale.si. Vse pravice pridržane.